Veelgestelde vragen

Onze webshop is dusdanig opgebouwd dat je gemakkelijk door de verschillende pagina's heen kunt "bladeren" en informatie kunt vinden. Daarnaast hebben we op deze pagina de veelgestelde vragen voor je onder elkaar gezet, zodat je nog gemakkelijker de gewenste informatie kunt vinden.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, dat is niet nodig. Je kunt een bestelling plaatsen zonder een account te hebben. Wanneer je besluit wel een account aan te maken, hoef je bij een volgende bestelling niet opnieuw alle gegevens in te voeren. Bovendien kun je je bestelhistorie terugkijken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik inloggen in mijn account?

Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat doe je door in het inlogscherm voor je account te klikken op "wachtwoord vergeten". Wanneer je vervolgens je e-mailadres invult en op "verstuur" klikt, ontvang je een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord.

Wat is het minimum orderbedrag?

Er is geen minimum orderbedrag. Bij een klein orderbedrag zijn de verzendkosten in verhouding echter hoger dan bij een groter orderbedrag. Het kan dus lonen om nog even verder te winkelen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen alle artikelen met een track & trace code. Hiervoor maken we gebruik van de diensten van PostNL. Voor pakketjes die door de brievenbus kunnen, bedragen de verzendkosten in Nederland € 4,35. Voor overige pakketten in Nederland bedragen de verzendkosten € 6,95. Bij een bestelling vanaf € 65,00 betaal je in Nederland geen verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?

De meeste klanten die bij ons een aankoop doen, betalen met iDeal. Andere mogelijkheden zijn betalen met Credit Card, vooraf betalen per bankoverschrijving of contact betalen bij afhalen.

Heeft Fanplaats.nl ook een fysieke winkel?

Fanplaats.nl heeft geen fysieke winkel, maar we bieden wel de mogelijkheid om artikelen op afspraak af te halen. Als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken, kun je de bestelling via onze webshop plaatsen en moet je bij de betaalwijze kiezen voor de optie betalen bij afhalen of voor de optie vooraf overmaken.

Wanneer wordt mijn aankoop verstuurd?

​Elke bestelling wordt uiterlijk 1 dag na ontvangst van de betaling verstuurd. 

Wat moet ik doen als ik op deze pagina niet het antwoord op mijn vraag heb gevonden?

Voor overige vragen en/of opmerkingen kun je een e-mail sturen naar info@fanplaats.nl. We zijn je graag van dienst en beantwoorden je vraag binnen 24 uur. 

© 2019 Fanplaats.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.